سرخط خبرها

ویدئو | جشنواره شیرینی عیدانه در مشهد افتتاح شد

همزمان با آغاز دهه ولایت نخستین جشنواره شیرینی عیدانه در مشهد آغاز شد.
  • کد خبر: ۱۱۶۳۱۲
  • ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

مهدی صبوری | شهرآرانیوز؛ سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آن چیزی که برای ما در مدیریت شهری مهم است، افزایش شادی و نشاط مردم عزیز است.

وی افزود: بهترین محیط در این ایامی که هوا مساعد است و مردم هم از این مکان ها استفاده می کنند پارک‌ها می باشد و تصمیم گرفتیم تا این جشنواره را در همین پارک ارم که اتفاقا حضور مردم نیز زیاد است برگزار نماییم.

شهردار مشهد مقدس اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم تا شرایطی را فراهم کنیم که مردم عزیزمان در پارک ها هم بتوانند تفرج لازم را داشته باشند و هم آموزش های شهروندی را همشهریان عزیز ما در کنارش داشته باشند.

شهردار مشهد مقدس گفت: حضور شهروندان نشان می‌دهد مردم از این جشنواره استقبال کرده‌اند و این جشنواره‌ها، ظرفیت فراهم آوردن بازار برای تولیدات خانگی را دارد در عین حال که شهرداری نگاه درآمدی نداشته و نگاه حمایتی دارد.

وی افزود: ما وظیفه داریم در محیط‌های عمومی شرایطی فراهم کنیم که کسب‌وکار های خرد، توانایی عرضه محصولات‌شان را داشته باشند.

وی با بیان اینکه منطقه چهار شهرداری مشهد مقدس یکی از پر تراکم ترین مناطق شهری است، گفت: برای ما نوع منطقه فرقی نمی کند و نگاه شهرداری باید متوازن باشد اما باید به این نکته دقت کرد که قبلاً این برنامه ها فقط در نقاط برخوردار شهر بود.

شهردار مشهد مقدس افزود: سیاست دوره ششم این است که در تمام نقاط سهر این‌گونه برنامه‌ها باشد و برای ما نیز نقطه برخوردار و غیر برخوردار فرقی ندارد چرا که مبنای ما توزیع عادلانه امکانات است

گفتنی است که منطقه چهار شهرداری مشهد پرتراکم ترین منطقه شهری شهر حضرت رضا علیه السلام بوده که برای اولین بار در سطح کشور اقدام به برگزاری این جشنواره با حضور تولید کنندگان برتر گل و شیرینی در سطح منطقه کرده که با استقبال بسیار خوب شهروندان ساکن محلات مختلف این منطقه مواجه شده و تا شب عید سعید غدیر خم نیز این جشنواره با برنامه‌های بسیار متنوع ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->